Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

NEM TÚLZOK

NEM TÚLZOK

Csatlakozz a drogkartellhez! Most!

Vadállatok (Savages)

2015. május 01. - Joey Jones

A napokban olvastam pár cikket Blake Lively-ről (igen, a Velveten is), aztán ráakadtam erre a remekműre. Tetszett a DVD borítója, meglestem a szereplők listáját, a rendezőt és már csodálkozva olvastam a bloggerek írásait. Nem nagyon kritizálok, mert nem az én tisztem, nem vagyok filmes-tészta. :)

A kritikák elég vegyesek, elég népes azoknak a tábora, akik dicsérő ódákat zengnek (köztük én is) a filmről, de akadnak szép számmal azok is, akik borzalmasnak és unalmasnak tartják. Nem olyan régi movie, 2012-ben adták ki, és amit Oliver Stone rendezett azokra panasz nem lehet. Hosszú film lesz, érdemes leülni hozzá és figyelni az apró részletekre.

Rövid történet:

Ben, a békés és jólelkű buddhista, és legjobb barátja, Chon, az egykori tengerészgyalogos és zsoldos jövedelmező üzletet visznek Laguna Beachen – ők termesztik a valaha látott legjobb marihuánát. Emellett mindketten sajátos módon szerelmesek a különlegesen szép Opheliába. Az élet idilli a dél-kaliforniai városban, amíg a mexikói Baja kartell úgy nem dönt, hogy a triónak társulnia kell velük. Amikor a kartell könyörtelen főnöke, Elena, és brutális behajtója, Lado alulbecsüli a három barát közti megbonthatatlan köteléket, Ben és Chon – a korrupt DEA ügynök megbízhatatlan segítségével – látszólag megnyerhetetlen háborúba kezd a kartell ellen. És így beindulnak az egyre kegyetlenebb heccek és manőverek az egymásnak ütköző akaratok és érdekek barbár csatájában.

Véres jelenettel és a főszereplőnő monológjával nyitunk, ami olyan hatást vált ki a legtöbb nagy empátiával rendelkező nézőből, hogy a fennmaradó időben drukkolnak a túléléséért. A két főszereplő srác (Aaron Johnson, Taylor Kitsch) számomra annyira nem ismertek, ezért nem fecsérelnék rájuk több szót, a csajok úgy is tudják, melyikre kell nedvesedni. Nyilván a szimpatikusabb karakter az exkatona Chon, mert a másik nyálas, kenyérre kenhető, látenshomoszexuális gyökér teszetoszasága és beszarisága miatt bátran megdögölhetne akárki. A gyönyörű Lively nagyszerűen alakítja a kaliforniai új hippi lánykát, aki sűrűn sodródik az életben, csak tépni akar és új szexpózokat kipróbálni a szerelmeivel. 

Még kedveltem és kellően rohadék szerepet kapott: Benicio del Toro. Kiszámíthatatlan, és amikor levonja a konzekvenciákat egy ólomgolyóba burkolva megkapod a választ. Kit alakít John Travolta? Ő a DEA ügynök és baromi laza jelenettel nyit a filmben, szerethető karakter. Aztán aki színpadias alakítást nyújtott pár jelenetben – bár a poszt elején azzal mentegetem magam, hogy nem kritizálok, hazudtam – az Salma Hayek. Kövezzetek meg, de a nagyfőnök szerepe nem állt neki jól. Helyet kapott még a színészek sorában a Emile Hirsch (ő mellékszereplőként jobban mutat, mint a főszereplőként ez tény). Érdemes figyelni a zenékre és a csengőhangokra.

Amire számíthattok:

  • Blake Lively partiba vágva
  • homokos tengerpart, örök nyár, jointtal kuncogó lányok, idióta szörfösök: Laguna Beach
  • eltérő mentalitású üzlettársak
  • Lively kisasszony, mint narrátor
  • gyógyító hatású, magas THC tartalmú gyep, fű, mariska, mota, zöldike
  • mexikói mellékszereplők, akik nem mosolyognak soha
  • Benicio del Toro krokodil vigyora
  • megvágott kezű John Travolta
  • parókás Salma Hayek
  • brutális és véres jelenetek
  • csók és könny :)

Tanulság:

Az elvesztegetett éveket nem lehet pótolni pénzzel.

Sok neves színész mellett nehéz kitűnnie a főhősnőt megformáló bájos Lively-nek. Annak idején azt nyilatkozta, hogy szeretett Ophelia bőrében lenni és tetszett neki a forgatás is. Nekem pedig ez a produkció. Zseniális, inkább engem szidjatok, de ne hagyjátok ki!

Azok figyelmébe, akik online szeretnék megtekinteni:

http://www.rhj-online.tk/video/vip/1481/horror/vadallatok_savages

Az előzetes: 

Drukkolni egy szerelmi háromszög fennmaradásáért? Nehéz ügy. A hölgyek bizonyos százaléka már biztos volt hasonló helyzetben. Saját ismertségi körömben is hallottam már egyik csajtól, nem is két pasiból, háromból szeretett volna egy tökéletest összegyúrni. Értem én, hogy mindegyikben van valami szerethető és nem akarják elveszteni egyiket sem a monogámia jegyében, pedig néha nem árt dönteni és kevesebb lelki sérüléssel zárul egy ilyen „vadállati” viszony. Örökké úgysem tarthat…

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtulzok.blog.hu/api/trackback/id/tr977412848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spiritmonger 2015.06.25. 14:54:26

Könyvben nagyon jó, ráadásul van kapcsolódó kötet is vagy kettő legalább, ami a hátteret mutatja be
süti beállítások módosítása