Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

NEM TÚLZOK

NEM TÚLZOK

Aranyásó tanfolyam Vol. 3

3. rész

2014. október 06. - Joey Jones

Egész tűrhető kis gardróbszekrény, amit a bájos, ifjú hölgy birtokol, nem de? Ő már befutott aranyásónak tűnhet, de neki nem kellett küzdenie ezért a ruha kavalkádért. A kedves papának ugyanis aranybányája van, nevesen a Forma -1. Bernie Ecclestone (83) az apja a képen látható Tamarának (30).

Ő az, aki abszolút felső körökből kaphatta meg jelenlegi férjét, saját társadalmi rétegéből ismerhette meg. Nem taktikázott, csak élte a megszokott kis életét és egy szép nap összejöttek párjával. Esküvője nem kevesebb, mint 20 millió dollárba került, amit az édesapja honorált, hogy tényleg emlékezetes nap legyen mindenki számára. Ekkor volt a hírhedt gazdasági válság, amit mi magyarok is elhittünk.

A társadalmi rétegeket autók alapján, el lehet különíteni, de itt is vannak átverések, mert elég sokan csak megvásárolni tudják a presztízs autót és nem számolnak a vele járó költségekkel, így bukják el álmaik verdáját. Szeretnének már szintet lépni, hogy ők már másik kasztban legyenek nyilvántartva, de még mindig spórolnak a szerviz költségeken. Megjelenni szeretnének a Maserati-val, csak kezelési útmutató, amit kaptak, viszont az etikett könyv már nem járt hozzá.

Az autógyárak csak úgy nyomják az újabb és újabb modelleket, hogy nem győzi követni még az sem, aki gépjárművekkel foglalkozik, nemhogy aki csak tudni akarja, egyik-másik melyik árkategóriába tartozik. Vannak szolid és elegáns gépek, aztán olyan is akad, aki tuninggal járul hozzá, hogy tovább emelje fényét a városi forgalomban. A feltűnőségi viszketegségben szenvedők mellett szépen meghúzódnak az igazi értékes darabok, ami, ha nem élénk színű és nem lenyitható tetejű, akkor észre sem veszitek. :)

Ahogy a ruházkodásban, úgy a közlekedésben részt vevőknél is kialakult egyfajta divat, leginkább a felsőbb körökben. Trend a hófehér színű kasztni és fekete felnivel indult, ízlésesen kombinálva kezdtek elmenni az extrémitás irányába a lelkes felhasználók, amit hivatalos tuning cégek is szorgalmaztak. Az autód egyediségével fejezze ki személyiséged lényegét, tükrözze ízlésvilágodat. Ezt vallja Lapo Elkann (37) a Ferrari egyik tanácsadója is, aki a Tailor Made programot vezeti, ahol a vásárlók egyedivé alakíthatják a megrendelni kívánt járgányukat kívül-belül. Ezt saját gépjárművein is elkövette, így elég feltűnő jelenség a terepszínű Ferrari 458 Italia-ja, de a matt babakék, Denim farmerkárpitozású Ferrari 599 GTB-je, ami már inkább igényességet sugároz.

Mint már mondtam, mindenki szeretne szintet lépni, de még egyéb okok miatt (leginkább pénzhiány) nem lehetséges, ezért sokszor csak "optikailag" sikerül ez. A LED-es fényszórók megjelenése az új autóknál, már régebbi modellekbe is beépíthető, elvégre csak egy fénytechnikai megoldás. Így az éjszakában közlekedő plázahuszárok gyakran átverhetnek átalakított Audi-kkal, hisz nem a legújabbal vonulnak, hanem egy kicicomázott 1-1,5 milliós verdával.

Tovább megyek, ez külön posztot is megérdemelne, de most csak említést teszek a hálózatépítő emberkékről. Egyik autókereskedő barátom mesélte, betért hozzá egyik ismerőse és megkérte őt, hogy szerezzen már neki egy használt, de jó állapotú Porsche Cayenne-t jó áron, mert már váltani kell. Visszakérdezett: "Tessék?! Váltani kell?! Kötelező?" Aztán kiderült a beszélgetés során, hogy az előadásaikon, ahol megjelennek és felszólalnak, muszáj úgymond "vetíteni", hogy nekik mennyire jól pörög ez az üzlet, hogy a múltkor még VW Passat-tal jöttek, most már megengedhetik a Porsche-t is. Ez befektetésnek nevezhető, ha elég kiszámítható a beszervezés sikeressége, de erre építeni vakmerő húzás.

Aztán természetesen itt élnek köztünk az autógyűjtő, oldtimer és youngtimer fanok, akik igaz megengedhetnék maguknak a legújabb luxusmodelleket, de szívüket elrabolta egy 80-as évjáratú Corvette például és azt ápolgatják, majd indulnak vele könnyed hétvégi túrákra. Ez a második, vagy harmadik járműve is lehet. Nem látjátok őket trendinek ez tény, sőt nem is sűrűn használják különleges autóikat, hanem szokványos szériaautóval vágnak neki a hétköznapoknak.

Ha megakadt a szemetek egy ilyen érdekes fazonon és már tudjátok hol lehet vele összefutni, akkor az a legszebb dicséret egójának, amikor a hétköznap használatos egyszerű járgányával közlekedik aznap és ekkor teremtitek meg az ismerkedésre alkalmas szituációt, mert a hétvégi verdájában már sokan megbámulták, de Te nem a tömeghez tartozol ugye(?)... :)

A kakukktojások, vagyis azok a jelöltek, akiket egyáltalán nem érdekel ez az egész autós téma, mert ők csak használati cikknek tartják járművüket, amivel eljuthatnak "A"-ból "B"-be. Főbb érveik: a fenntartás gazdaságos legyen és megbízható technika, valamint praktikum. Majd jó pár év után figyelmeztetni is kell őket, mert elfelejtik lecserélni, ugyanis annyira megszokták. Az ő pénzük nem kocsiban áll, sokan közülük úgy tartják a legrosszabb befektetés, amin csak bukni lehet: az autó. Ne aggódj, ha már összejöttetek és kialakult a bizalom (arról nem beszélve, ha teljesen beléd habarodott), együtt fogjátok a Te "rohangálós-boltbamenős" kisautódat kiválasztani az észszerűség határain belül.

Végül nézzük meg a milliárdosok által legkedveltebb fővárost Londont, ahol láthatjuk mennyire nehéz ott dönteni, hogy kivel is érdemes megismerkedni.

Bár elég sok magyar él már kint, de ők leginkább arra büszkék, hogy az itthoni életükhöz képest ott családi és egyéb külső segítség nélkül talpon maradnak és megteremtik idővel a számukra legkedvezőbb életkörülményeket. Aztán van egy csekély százalékuk, akik nem tudtak anyagilag függetlenné válni, mert nem találtak megfelelő munkát... hát, akkor... tessék aranyat ásni! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemtulzok.blog.hu/api/trackback/id/tr316755675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása